DSpace Repository

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ПЕДАГОГ- ПСИХОЛОГТІҢ РӨЛІ

Show simple item record

dc.contributor.author Токаева, Н.М.
dc.date.accessioned 2023-05-30T11:56:03Z
dc.date.available 2023-05-30T11:56:03Z
dc.date.issued 2023-02-17
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6715
dc.description.abstract Берілген мақалада инклюзивті білім берудің оқушының ерекше білім алу қажеттіліктері мен жеке мүмкіндіктерінің әртүрлілігін ескере отырып, барлық білім алушылар үшін білімге тең қолжетімділікті қамтамасыз ететіні, инклюзивті білім берудің негізіне барлық адамдарға тең қарым-қатынасты қамтамасыз ететін, бірақ ерекше білім беру қажеттілігі бар балалар үшін ерекше жағдай жасайтын балалардың кез келген кемсітуін болдырмайтын идеология салынғандығы туралы айтылған. Ол әрбір оқушыға өзінің қабілеттері мен қажеттіліктерін ескеруге және бағалауға мүмкіндік береді. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.title ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДЕ ПЕДАГОГ- ПСИХОЛОГТІҢ РӨЛІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account