Abstract:
Ұсынылған мақалада үштілді бағдарламаның қазақ мәдениеті мен ұлтына тигізер жағымды және жағымсыз әсері зерттеледі. Зерттеу нысаны мен пәні сәйкесінше ХХІ ғасырдың оқу жүйесіндегі үштілділіктің оң және теріс жақтары мен мәдениетке әсері. Оқу бағдарламасына үш тілділік енгізілуінің басты себептерін және оның қазақ мәдениетіне тигізер оң,теріс әсерін толықтай зерттеу және біздің еліміз, қоғамымыз үшін өзектілігін бағалау. Жаһандану үдерісімен келген білім беру жүйесіндегі өзгерістердің,нақтырақ айтсақ,үштілді бағдарламаның қазақ мәдениеті мен ұлттық тілге тигізер жағымды және жағымсыз әсерін зерттеп, талдау үшін келесі міндеттерді қарастыру керек: білім беру жүйесіндегі өзгерістерді–үштілді бағдарламаны енгізудің басты себептерін талдау; үштілділікке қатысты билік тарапынан жүргізілген реформаларды талдау; оның қоғамдағы қазақ тілінің қолданысына, мәдениетіне тигізетін ықпалынзерттеу мен талдау.