Abstract:
Практикалық сабақтар жаратылыстану ғылымдарын оқытуда көптеген мақсаттарда қолданылды. Алайда оны бағалау мақсатында қолдану шектеулі болды. Бұл жұмыста бағалаудағы практикалық жұмыс әрекетінің рөлін көрсетеді. Практикалық жұмыс бағалау құралы ретінде әртүрлі артықшылықтар береді. Мақалады «Фитохимия» пәні бойынша 4 курс бакалавриат студенттерінің шағын ғыыми жобасының нәтижесі көрсетілген. Осындай практикалық қабілетімен мұғалімдер болашақ оқыту мен тұжырымдамаларды зерттеуді дәл және тиісті түрде жоспарлауға мүмкіндік алады, өйткені олар оқушылардың нақты және әртүрлі топтары үшін тиісті оқу-әдістемелік материалдарды әзірлей алады.