Abstract:
Бұл мақалада қазақ тілі мен әдебиетін оқыту практикасындағы ақпараттық комммуникациялық технологиялар: инновациялар мен тәжірибе туралы пікір айтылған. Тіл мен әдебиетке қатысты салыстыру мен үндестіктердің болуына байланысты ажыра білу істерін көрсетіп, мұғалімнің атқаратын рөлі мен қызметі жайында инновациялық және тәжірибелік қажеттілігі мен оның нәтижесі айқын айтылады. Жұмыстың мақсаты – қазақ тілі мен әдебиетін оқыту практикасындағы ақпараттық комммуникациялық технологиялар: инновациялар мен тәжірибе жұмыстарынандағы қосқан үлесіне насихаттау, педагогикалық тәжірибемен бөлісу және идеяларын үлгі ретінде ұсыну.