Abstract:
Оқушыға белгілі бір көлемдегі білім – білік, дағдыларды меңгерте отырып, жаңа педагоги калық технологияларды шебер пайдалана білу арқылы оқыту үрдісін демократияландыру және ізгілендіру, сабақтағы оқушының шығармашылық рөлін арттырып, еркіндігін қамтамасыз ету, сол арқылы оқушылардың даралық, интеллектуалдық және шығармашылық қабілеттерін, бейімділіктерін ашу және дамыту қажеттігі туындап отыр. Мақалада бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық қабілеттерінің даму деңгейін анықтау, шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін сабақтан тыс жұмыстың әзірленген бағдарламасын сынақтан өткізу және түзету сиаптталған.