Abstract:
Мақалада оқушылардың оқу – баспа іс–әрекеті мысалында оқушылардың жобалық іс–әрекетін психологиялық–педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Автор оқушылардың оқу–баспа іс–әрекетін ұйымдастыру моделін сипаттайды, осы іс–әрекетті психологиялық–педагогикалық сүйемелдеуді анықтайды, оның функциялары мен оны ұйымдастырудың принциптерін қарастырады, оқушылардың оқу–баспа іс–әрекетін осындай сүйемелдеу қажеттілігін негіздейді, психологиялық–педагоги-калық сүйемелдеуді ұйымдастыру кезеңдерін сипаттайды, оқушылардың іс–әрекетін сәтті сүйемелдеу үшін мұғалімге қажет кәсіби және жеке қасиеттерді қарастырады, оқушылардың оқу–баспа қызметін ұйымдастыру үшін мұғалімнің жеке – гуманитарлық бағытының маңыздылығы.