Abstract:
Соңғы жылдары елімізде білім беру үдерісі түрлі реформаларға ұшырап келеді. 2017 жылы халықаралық тəжірибені ескерумен ұлттық бірыңғай тестілеу (ҰБТ) өткізу форматы да өзгертілді. Енді мектеп бітіруші түлектер мектеп бітіру емтиханы ретінде қотырынды аттестаттаудан жəне ҰБТ – жоғары оқу орындарына түсу емтиханын тапсырады. Сондықтан аталған зерттеу жұмысының тақырыбы өзекті болып табылады. Өйткені мектеп түлектерін қорытынды аттестаттау мектеп
қабырғасында, ал ҰБТ жоғары оқу орындарында өткізіледі. Бұл мектеп бітіруші түлектер үшін тың жаңалық болып отыр.