dc.description.abstract |
Қазіргі уақытта білім беру саласында пандемияға байланысты оқытуда
бір-қатар мәселелер туындады. Мектеп мұғалімдерінің, оқушылардың және ата-аналардың қашықтықтан оқыту жүйесіндегі өзгерістерге дайын еместігі COVID-19 пандемиясы кезінде байқалды. Көптеген қосымшалар мен платформаларды пайдалану барысында олар тиімділігі, жеделдігі, ыңғайлылығы сияқты критерийлер бойынша іріктелді. Бұл мәселелер ғылыми еңбектер мен мақалаларда көрініс
тапты. Осы мақалада синхронды және асинхронды оқытудың ерекшеліктері қарастырылған шетелдік ғылыми еңбектерге талдау жасалды. Соның негізінде біз цифрлық оқытуды қолдана отырып, ILearning қосымшасын ұсынып отырмыз. Зерттеуоқушыларға бағытталған және оқытудың бұл тәсілі оқушылардың белсенділігін арттыруға әсер етеді, академиялық нәтижелерге оң әсер етеді. |
en_US |