DSpace Repository

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ КӘСІБИЛЕНУ КЕЗЕҢДЕРІНДЕГІ ЭМОЦИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Бакидыр, Ж.М.
dc.contributor.author Усенова, А.М.
dc.date.accessioned 2022-05-16T09:42:09Z
dc.date.available 2022-05-16T09:42:09Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5758
dc.description.abstract Бұл мақалада мұғалімдердің әртүрлі кәсібилену кезеңдеріндегі эмоциялық тұрақтылықтың ерекшеліктері жан-жақты қалыптасуының маңызды аспектілерінің бірі және оның жетілуінің көрсеткіші болып табылады. Адам психикасы адам қызметінің контекстінде бір-біріне өзара әсер ететін рационалды және иррационалды бастаулардан тұрады. Эмоциялар адамның әрекеті мен мінез-құлқын бағыттайды және реттейді. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject мұғалім en_US
dc.subject эмоция en_US
dc.subject тұрақтылық en_US
dc.subject тұрақсыздық en_US
dc.subject ғылыми en_US
dc.subject зерттеу en_US
dc.subject әдіснамалық en_US
dc.subject эксперимент en_US
dc.subject кәсіби en_US
dc.subject дәріс en_US
dc.subject семинар en_US
dc.subject оқу іс-әрекеті en_US
dc.title МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ КӘСІБИЛЕНУ КЕЗЕҢДЕРІНДЕГІ ЭМОЦИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account