dc.contributor.author | Бакидыр, Ж.М. | |
dc.contributor.author | Усенова, А.М. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T09:42:09Z | |
dc.date.available | 2022-05-16T09:42:09Z | |
dc.date.issued | 2022-02-11 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5758 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада мұғалімдердің әртүрлі кәсібилену кезеңдеріндегі эмоциялық тұрақтылықтың ерекшеліктері жан-жақты қалыптасуының маңызды аспектілерінің бірі және оның жетілуінің көрсеткіші болып табылады. Адам психикасы адам қызметінің контекстінде бір-біріне өзара әсер ететін рационалды және иррационалды бастаулардан тұрады. Эмоциялар адамның әрекеті мен мінез-құлқын бағыттайды және реттейді. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | мұғалім | en_US |
dc.subject | эмоция | en_US |
dc.subject | тұрақтылық | en_US |
dc.subject | тұрақсыздық | en_US |
dc.subject | ғылыми | en_US |
dc.subject | зерттеу | en_US |
dc.subject | әдіснамалық | en_US |
dc.subject | эксперимент | en_US |
dc.subject | кәсіби | en_US |
dc.subject | дәріс | en_US |
dc.subject | семинар | en_US |
dc.subject | оқу іс-әрекеті | en_US |
dc.title | МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ӘРТҮРЛІ КӘСІБИЛЕНУ КЕЗЕҢДЕРІНДЕГІ ЭМОЦИЯЛЫҚ ТҰРАҚТЫЛЫҚТЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ | en_US |
dc.type | Article | en_US |