DSpace Repository

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Мусагулова, Д.Б.
dc.date.accessioned 2022-05-16T06:23:30Z
dc.date.available 2022-05-16T06:23:30Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5720
dc.description.abstract Эмоционалдық процестер бұл күйдің бір түрі болып табылады. Отандық психологтар эмоцияны болмыстың заттары мен құбылыстарына қатынастың ерекше формасы деп санайды. Эмоциялар субъект пен объектінің күрделі әрекеттесуінен туындайды және тудыруы мүмкін объектілердің ерекшеліктеріне байланысты. Сондықтан Г.И.Батуринаның пікірінше, эмоциялар қоршаған шындықты көрсететін танымның бағалау қызметін атқарады. «Таным процесінде субъект, бір жағынан, заттар мен құбылыстарды табиғи қатынастар мен байланыстардағы күйінде бейнелейді, екінші жағынан, ол бұл құбылыстарды өзінің көзқарасы мен қажеттіліктері тұрғысынан бағалайды» (Батурина Г.И. Эмоциялар мен сезімдер шындықты бейнелеудің ерекше формасы ретінде). en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject бала en_US
dc.subject сезім en_US
dc.subject эмоция en_US
dc.subject үлкен жас en_US
dc.subject мектеп жасына дейінгі бала en_US
dc.subject баланың жеке басының қалыпты дамуы en_US
dc.subject әлеуметтік дамуы en_US
dc.subject баланың эмоционалдық сферасы en_US
dc.title МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account