dc.contributor.author |
Мусагулова, Д.Б. |
|
dc.date.accessioned |
2022-05-16T06:23:30Z |
|
dc.date.available |
2022-05-16T06:23:30Z |
|
dc.date.issued |
2022-02-11 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5720 |
|
dc.description.abstract |
Эмоционалдық процестер бұл күйдің бір түрі болып табылады. Отандық
психологтар эмоцияны болмыстың заттары мен құбылыстарына қатынастың ерекше формасы деп санайды. Эмоциялар субъект пен объектінің күрделі әрекеттесуінен туындайды және тудыруы мүмкін объектілердің ерекшеліктеріне байланысты. Сондықтан Г.И.Батуринаның пікірінше, эмоциялар қоршаған шындықты көрсететін танымның бағалау қызметін атқарады. «Таным процесінде субъект, бір жағынан, заттар мен құбылыстарды табиғи қатынастар мен байланыстардағы күйінде бейнелейді, екінші жағынан, ол бұл құбылыстарды өзінің көзқарасы мен қажеттіліктері тұрғысынан бағалайды» (Батурина Г.И. Эмоциялар мен сезімдер шындықты бейнелеудің ерекше формасы ретінде). |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov |
en_US |
dc.subject |
бала |
en_US |
dc.subject |
сезім |
en_US |
dc.subject |
эмоция |
en_US |
dc.subject |
үлкен жас |
en_US |
dc.subject |
мектеп жасына дейінгі бала |
en_US |
dc.subject |
баланың жеке басының қалыпты дамуы |
en_US |
dc.subject |
әлеуметтік дамуы |
en_US |
dc.subject |
баланың эмоционалдық сферасы |
en_US |
dc.title |
МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЭМОЦИОНАЛДЫ ДАМУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |