DSpace Repository

ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ МАЗМҰНЫ

Show simple item record

dc.contributor.author Казиев, К.О.
dc.contributor.author Сағатбекқызы, Г.
dc.date.accessioned 2022-05-16T05:48:19Z
dc.date.available 2022-05-16T05:48:19Z
dc.date.issued 2022-02-11
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5708
dc.description.abstract Мақалада дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың мазмұны жөнінде қарастырылған. Сонымен қатар педагогикалық-психологиялық Пайдаланған әдебиеттерге және мектептегі бағалау процесінің даму генезисіне; оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерді бағалау; оқушының жетістіктерін бағалауға критериалды көзқарас; диагностика оқу процесінің және оның құрылымдық компоненттерінің ажырамас бөлігі ретінде: қажеттілік, белсенділік мотивтері, қызмет мақсаты, диагностика объектілері, операциялар, іс-әрекеттер, қызмет құралдары, қызмет нәтижесі жөнінде мәселелер сөз болған. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject бақылау en_US
dc.subject бағалау en_US
dc.subject бағалауға критериалды көзқарас en_US
dc.subject оқыту en_US
dc.subject дарынды оқушы en_US
dc.title ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ МАЗМҰНЫ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account