dc.contributor.author | Казиев, К.О. | |
dc.contributor.author | Сағатбекқызы, Г. | |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T05:48:19Z | |
dc.date.available | 2022-05-16T05:48:19Z | |
dc.date.issued | 2022-02-11 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5708 | |
dc.description.abstract | Мақалада дарынды оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың мазмұны жөнінде қарастырылған. Сонымен қатар педагогикалық-психологиялық Пайдаланған әдебиеттерге және мектептегі бағалау процесінің даму генезисіне; оқушылардың оқу жетістіктерінің нәтижелерді бағалау; оқушының жетістіктерін бағалауға критериалды көзқарас; диагностика оқу процесінің және оның құрылымдық компоненттерінің ажырамас бөлігі ретінде: қажеттілік, белсенділік мотивтері, қызмет мақсаты, диагностика объектілері, операциялар, іс-әрекеттер, қызмет құралдары, қызмет нәтижесі жөнінде мәселелер сөз болған. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov | en_US |
dc.subject | бақылау | en_US |
dc.subject | бағалау | en_US |
dc.subject | бағалауға критериалды көзқарас | en_US |
dc.subject | оқыту | en_US |
dc.subject | дарынды оқушы | en_US |
dc.title | ДАРЫНДЫ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІКТЕРІН БАҒАЛАУДЫҢ МАЗМҰНЫ | en_US |
dc.type | Article | en_US |