Abstract:
Органикалық химия пәнін оқытуда интербелсенді әдістерді қолдану оқушылардың алған білімдерін практикамен ұштастыруда, тақырыпты жақсы меңгеруге және олардың білім беру сапасы мен жетістіктерін арттыру мақсатында білім берудің әрбір бағыты алдында тұрған өзекті мәселелердің бірі болып отыр. Зерттеу жұмысының мақсаты мектепте органикалық химия курсында жаңа тақырыптарды түсіндіруде, есептер мен жаттығулардығ тапсырмаларды орындауда интербелсенді («Миға шабуыл», проблемалық оқыту, АКТ) әдістерді қолданудың тиімді тұстарын көрсету болып табылады. Мақалада мектеп оқушыларына органикалық химия курсын оқытуда есептер мен жаттығуларды шешуді үйретуде интербелсенді әдістерді қолданудың тиімділігі және маңыздылығы қарастырылған.Органикалық химия пәнін оқытуда АКТ, «Миға шабуыл», проблемалық оқыту әдістерін
қолдану арқылы 10-сынып оқушыларына зерттеу жұмыстары жүргізілді. Тәжірибелік эксперименталдық жұмыстың нәтижесінде бақылау тобынақарағанда эксперименталды топтың оқу үлгерім көрсеткіштері жоғары болды.