dc.contributor.author |
Ермаганбетова, А.Ж. |
|
dc.contributor.author |
Абильдина, Ә.Ж. |
|
dc.contributor.author |
Саменова, Ж.Ж. |
|
dc.contributor.author |
Фурманов, О.М. |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-14T11:02:01Z |
|
dc.date.available |
2021-10-14T11:02:01Z |
|
dc.date.issued |
2018-02-09 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5246 |
|
dc.description.abstract |
Бұл мақалада авторлар оқыту үрдісінде қолданылатын кері байланыстың түрлеріне тоқталып, оның оқу мен оқытудағы тиімді тұстарын атап көрсетеді. Дұрыс жүргізілген кері байланыс арқылы оқушылардың өзіндік пікірін білуге болатынын және мұғалімнің кері байланыс жасай отырып, өз ісіне сыни көзбен қарайтыны туралы баяндалады. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay State Pedagogical Institute |
en_US |
dc.subject |
оқыту мен оқу |
en_US |
dc.subject |
рефлексия |
en_US |
dc.subject |
өз-өзін реттеу |
en_US |
dc.subject |
өзінің іс-әрекетіне баға беру |
en_US |
dc.subject |
таным |
en_US |
dc.subject |
сыни пікір айту |
en_US |
dc.title |
ОҚУ ҮРДІСІНДЕ РЕФЛЕКСИЯ МЕН КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |