DSpace Repository

ОҚУ ҮРДІСІНДЕ РЕФЛЕКСИЯ МЕН КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ

Show simple item record

dc.contributor.author Ермаганбетова, А.Ж.
dc.contributor.author Абильдина, Ә.Ж.
dc.contributor.author Саменова, Ж.Ж.
dc.contributor.author Фурманов, О.М.
dc.date.accessioned 2021-10-14T11:02:01Z
dc.date.available 2021-10-14T11:02:01Z
dc.date.issued 2018-02-09
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5246
dc.description.abstract Бұл мақалада авторлар оқыту үрдісінде қолданылатын кері байланыстың түрлеріне тоқталып, оның оқу мен оқытудағы тиімді тұстарын атап көрсетеді. Дұрыс жүргізілген кері байланыс арқылы оқушылардың өзіндік пікірін білуге болатынын және мұғалімнің кері байланыс жасай отырып, өз ісіне сыни көзбен қарайтыны туралы баяндалады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay State Pedagogical Institute en_US
dc.subject оқыту мен оқу en_US
dc.subject рефлексия en_US
dc.subject өз-өзін реттеу en_US
dc.subject өзінің іс-әрекетіне баға беру en_US
dc.subject таным en_US
dc.subject сыни пікір айту en_US
dc.title ОҚУ ҮРДІСІНДЕ РЕФЛЕКСИЯ МЕН КЕРІ БАЙЛАНЫСТЫҢ ТИІМДІЛІГІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account