dc.contributor.author | Асанова, Г.К. | |
dc.contributor.author | Исетова, Б.К. | |
dc.date.accessioned | 2021-10-13T11:28:38Z | |
dc.date.available | 2021-10-13T11:28:38Z | |
dc.date.issued | 2018-02-09 | |
dc.identifier.uri | http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5211 | |
dc.description.abstract | Бұл мақалада математика сабағында оқушылардың оқу жетістігі мен оқыту үшін критериалды бағалауды қолданудың негізгі мәселелері қозғалады. Автор критериалды бағалауды оқушылардың тұлғалық тұрғысынан қарастырады. Математиканы оқытуда критериалды бағалауды қолдану арқылы оқыту сапасын жоғарылату мен оқушылардың білімін міндетті деңгейден мүмкін деңгейге жетелеу жолдарын қарастырады. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | Publisher of Kostanay State Pedagogical Institute | en_US |
dc.subject | критериалды бағалау | en_US |
dc.subject | қалыптастырушы бағалау | en_US |
dc.subject | ішкі жиынтық бағалау | en_US |
dc.subject | өзін-өзі бағалау | en_US |
dc.subject | рубрикатор | en_US |
dc.subject | критерий | en_US |
dc.subject | дескриптор | en_US |
dc.subject | кері байланыс | en_US |
dc.subject | коммуникация | en_US |
dc.subject | рефлексия | en_US |
dc.title | МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДАҒЫ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ – ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ | en_US |
dc.type | Article | en_US |