DSpace Repository

МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДАҒЫ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ – ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ

Show simple item record

dc.contributor.author Асанова, Г.К.
dc.contributor.author Исетова, Б.К.
dc.date.accessioned 2021-10-13T11:28:38Z
dc.date.available 2021-10-13T11:28:38Z
dc.date.issued 2018-02-09
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/5211
dc.description.abstract Бұл мақалада математика сабағында оқушылардың оқу жетістігі мен оқыту үшін критериалды бағалауды қолданудың негізгі мәселелері қозғалады. Автор критериалды бағалауды оқушылардың тұлғалық тұрғысынан қарастырады. Математиканы оқытуда критериалды бағалауды қолдану арқылы оқыту сапасын жоғарылату мен оқушылардың білімін міндетті деңгейден мүмкін деңгейге жетелеу жолдарын қарастырады. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay State Pedagogical Institute en_US
dc.subject критериалды бағалау en_US
dc.subject қалыптастырушы бағалау en_US
dc.subject ішкі жиынтық бағалау en_US
dc.subject өзін-өзі бағалау en_US
dc.subject рубрикатор en_US
dc.subject критерий en_US
dc.subject дескриптор en_US
dc.subject кері байланыс en_US
dc.subject коммуникация en_US
dc.subject рефлексия en_US
dc.title МАТЕМАТИКА САБАҒЫНДАҒЫ КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ – ОҚУШЫЛАРДЫҢ ОҚУ ЖЕТІСТІГІН БАҒАЛАУ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account