Abstract:
Өзектілігі: Медициналық қызметкердің коммуникативтік білгерлігі-айналадағы адамдармен тұлға аралық жəне профессионалды тəжірибесінің əсерінен қалыптасу дəрежесі. «Тілдесудің коммуникативті жағы» Коммуникативті процесс жəне комуникативті дағдылар туралы ұғым. Ортақ əрекеттесудің қажетті шарты – ара қатынас жасау арқылы адамдар арасында жанасу бекітіліп, дамуы, ақпарат алмасуы, бірін-бірі тануы жəне қоса əрекеттесуі. Ара қатынастың негізінде жататын коммуникативтік үрдіс, яғни ақпараттың бір адамнан басқа адамға немесе бір
топқа тасымалдануы жəне бұл хабарды басқалардың қабылдауы.
Мақсаты: Болашақ медицина қызметкері өз эмоцияларын, яғни көңіл күиін тұрақты ұстай білуін, құпияны сақтай білу қабілеттілігін, өз реакцияларын бақылап қадағалау, əдеп сақтай білу қасиеттерін тəрбиелеу.