Abstract:
Өзектілігі: Уақыт – бұл адам өмірінің өлшемі, ол қоғамдық өмірде ұйымдастырушы фактор ретінде қызмет етеді жəне интегративті қабілеттің дамуына əсер етеді.
Ақыл-ой кемістігі бар балалар белгілі бір қызмет түрлерінің ұзақтығы туралы, тіпті олардың күнделікті өмірімен байланысты айқын емес түсініктерге ие, бұл уақыт туралы түсінікті қалыптастыру бойынша жұмыстарды түзету білім беру үдерісіне қосу маңыздылығын айқындайды.
Мақсаты: Модельдеу технологиясын қолдану арқылы кіші мектеп жасындағы
ақыл-ой кемістігі бар балалардың уақыт туралы түсініктерін қалыптастыру.