dc.contributor.author |
Хаджи-Мұхан, Назгүл Хаджи-Мұханқызы |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-23T07:49:17Z |
|
dc.date.available |
2021-06-23T07:49:17Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4400 |
|
dc.description.abstract |
Өзектілігі – Мақала қашықтан оқытуда білім беру платформаларының сабақ процесіндегі кері байланыс пен бағалаудың тиімділігі баяндалады. Оқыту процесіндегі білім беру платформалары талданып, олардың артықшылығы мен қолданбалы сипаты түсіндіріледі. Қазақстан тарихы пəні негізінде Learnis.ru веб-сервисінің жұмысы тапсырмалар құрастырылып, оқушыларға ұсынылып, кері байланыс алынған. Автор білім беру платформаларының функциясын талдап,
өнімдерін жəне олардың сабақта қалай тиімді қолдануға болатындығын түсіндірген.
Мақсаты – Білім беру платформаларын сабақ үдерісінде қолдану арқылы қашықтан оқытуда оқушылардың пəнге қызығушылығын арттыру, пəнді жүргізу əдістемесін тиімділігін дамыту. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov |
en_US |
dc.subject |
қашықтан оқу |
en_US |
dc.subject |
ақпараттық-технология |
en_US |
dc.subject |
платформа |
en_US |
dc.subject |
веб-сервис |
en_US |
dc.subject |
геймификация |
en_US |
dc.title |
ҚАШЫҚТАН ОҚЫТУДА БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАЛАРЫН ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БАҒАЛАУ МЕН КЕРІ БАЙЛАНЫСТА ҚОЛДАНУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |