dc.contributor.author |
Абдимоминова, Д.К. |
|
dc.contributor.author |
Ахметкаримова, Ш.К. |
|
dc.contributor.author |
Оңғарова, М.Н. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-21T06:55:51Z |
|
dc.date.available |
2021-06-21T06:55:51Z |
|
dc.date.issued |
2021-02-19 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4219 |
|
dc.description.abstract |
Қазіргі таңда барлық əлем жұртшылығының назарын аударып отырған мəселе балалардың жеке сұраныстары мен ерекшеліктеріне ортаның, отбасының қатысуымен білім беру үрдісіне толық қосуды қарастыратын инклюзивті білім беру. Демек, инклюзивті оқыту негізінде балалардың қандай да бір дискриминациясын жоққа шығару, барлық адамдарға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастыру идеологиясы жатыр. Осы бағыт бойыншабұл мақалада инклюзивті білім беру
жүйесінде көркем еңбекті оқытудың ерекшеліктері қарастырылған. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov |
en_US |
dc.subject |
инклюзивті білім беру |
en_US |
dc.subject |
мүмкіндігі шектеулі балалар |
en_US |
dc.subject |
көркем еңбек |
en_US |
dc.title |
ОРТА МЕКТЕПТЕ КӨРКЕМ ЕҢБЕК ПƏНІ МЫСАЛЫНДА ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |