Abstract:
Қазіргі таңда жаңартылған білім беру бағдарламасы аясында оқушылардың сыни тұрғыдан ойлау білу дағдысын дамытып, оны жетілдіру маңызды. Осы бағытта əрбір педагог сабақ процесінде қалыптастырушы бағалауды əр тапсырма сайын қолдану керек. Қалыптастырушы бағалау негізінде оқушы өзінің білім деңгейін, тапсырма орындау деңгейін бағалап, өзін-өзі реттеп, жетілдіріп, өзгеніде бағалап үйренеді. «Мен дəл қазір қандай деңгейде тұрмын? Неліктен тапсырманы орындау қиын болды?» деген сұрақтардың жауабын табады. Мақалада осы бағытта
қалыптастырушы бағалау жан-жақты қарастырылған. Ғылыми еңбектерге, Назарбаев зияткерлік мектебінің бағдарламаларына сілтеме жасалған.