dc.contributor.author |
Бегежанова, Р.К. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-01T11:06:38Z |
|
dc.date.available |
2021-06-01T11:06:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/3705 |
|
dc.description.abstract |
Мақалада инклюзивті білім беру жүйесінде жұмыс жасайтын мұғалімдердің кəсіби құзыреттілігінің негізгі мəселелеріне, педагогтардың ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға құндылық-мағыналық қарым-қатынасына қысқаша шолу, ерекше білім беру қажеттіліктері бар тұлғалармен жұмыс істейтін педагогтың кəсіби-тұлғалық дайындығының маңызды құрамдас бөліктеріне сипаттама беріледі, инклюзивті білім беруді іске асыратын мұғалімнің жеке тұлға құрылымының негізгі компоненттерінің (жалпы педагогикалық, кəсіби, жеке) мағынасы ашылады. |
en_US |
dc.language.iso |
other |
en_US |
dc.publisher |
publisher of Kostanay state pedagogical university |
en_US |
dc.subject |
білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалар |
en_US |
dc.subject |
кəсіби құзыреттілік |
en_US |
dc.subject |
инклюзивті білім беру |
en_US |
dc.subject |
мұғалім |
en_US |
dc.subject |
кəсіби-құндылық бағдарлар |
en_US |
dc.title |
ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МҰҒАЛІМНІҢ КƏСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІ |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |