DSpace Repository

ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ГЕНДЕРЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІҢ ӘСЕРІ

Show simple item record

dc.contributor.author Раимбаева, Ж.С.
dc.contributor.author Толегенова, В.А.
dc.contributor.author Қыстаубаева, Г.Ф.
dc.date.accessioned 2023-06-08T15:05:02Z
dc.date.available 2023-06-08T15:05:02Z
dc.date.issued 2023-03-15
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/6865
dc.description.abstract Бұл мақала білім сапасын арттыру мақсатында физика сабағында оқушылардың жұптық жұмысын тиімді ұйымдастыру мәселесін зерттеуге арналған. Бұл мәселенің әртүрлі аспектілерін талдау зерттеу мәселесін тұжырымдауға мүмкіндік берді: оқушылардың гендерлік ерекшеліктерін ескере отырып, жұптық жұмысын ұйымдастыру білім сапасына әсер ете ме? Бұл мәселені шешу үшін негізгі мектеп оқушылары арасында олардың әрқайсысының оқу үлгеріміне гендерлік білімнің әсерін байқау үшін эксперимент жүргізу міндеті қойылды. en_US
dc.language.iso other en_US
dc.publisher Publisher of Kostanay Regional University named after Akhmet Baitursynov en_US
dc.subject жұптық жұмыс en_US
dc.subject жұптық жұмысты ұйымдастыру тиімділігі en_US
dc.subject гендер en_US
dc.subject гендерлік ерекшеліктердің әсері en_US
dc.title ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖҰПТЫҚ ЖҰМЫСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДАҒЫ ГЕНДЕРЛІК ЕРЕКШЕЛІКТЕРДІҢ ӘСЕРІ en_US
dc.type Article en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account