Abstract:
Өзектілік және мақсаты: Химия сабағында оқушының құзыреттілігін қалыптастыруда мульти–медиялық технологияларды тиімді пайдалана отырып, оқушылардың шығармашылық қабілеттерін, білім сапасын арттыруға мүмкіндік береді. Зерттеудің мақсаты жаратылыстану–математикалық цикл бойынша химия сабақтарында жаңа ұғымдарды оқытудың вариативті проблемасы жағдайында мультимедиялық технологиялардың тиімділігін теориялық және экспериментальдық түрде зерттеу. Мультимедиялық технологияларды қолдана отырып, химия пәні сабақтарында оқу–танымдық іс – әрекетінің тиімділігін арттыру құралы ретінде оқу проблемасының ӛзгерту арқылы мультимедиялық технологиялардың қолдану деңгейін жақсарту. Зерттеу барысында оқушылардың жас ерекшеліктеріне қарай педагогикалық, психологиялық дидактикалық талаптарға сай тапсырмалар жүйесін құрастыру оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға ықпал етеді. Мұғалім химия саласында оқушылардың дарындылығын дамыту үшін шығармашылық орта құруда педагогикалық құзыреттілігін және дайындық деңгейін көтеру және қолдау арқылы химиялық құзыреттіліктің дамуынаықпал етеді. Осымақсатта әртүрлі әдістерді қолдану арқылы дидактикалық тапсырмаларды кезең–кезеңімен шешуге мүмкіндік беретін оқушылардың оқу жетістіктеріне арналған мультимедиялық технологиялар қолданылды. Мектепте мультимедиялық технологиялардың сапалы білімге қол жетімділікті қамтамасыз етудегіалшақты жоюдың және оқушылардың үлгерімін арттырудың нақты стратегиясы екенін зерттеу мақсатында оқыту және оқу процестерінде қолданылатын әртүрлі мультимедиялық құралдарға жүйелі талдау жасалынды.